onsdag 17 augusti 2011

Byxor till hösten.

Jag har ju ett par barnfria dagar (min man och dotter är med svärmor på sommarstugan) så då har jag passat på att sy lite.
Dessa byxor var inte ens på min rosa lista jag presenterade igår men hade i bakhuvudet att jag ville sy dem.
De är från Love Affair kollektionen i Burdas juninummer.

Tyget har jag fyndat på loppis för 12 kronor för en 3-4 år sedan och så har jag väntat på inspiration att sy något av det.


Igår klippte jag till och idag har jag sytt så långt jag kan komma utan ett blixtlås - hade såklart inget passande hemma!

Jag gillar att de känns väldigt mycket "Breakfast at Tiffanys". Eller hon hade ju svarta... ja iallafall så blir de fina!

1 kommentar:

  1. Byxorna är jättefina! och jag är mycket imponerad av den stickade tröjan.

    SvaraRadera